müzikçalar

ilk adım

25 Nisan 2013 Perşembe


İLK ADIM
Seni düşünüyorum nedensiz
Seni düşünüyorum umarsız
Seni düşünüyorum utanmadan
Selvi boylum alyazmalıma döndük
İçseslerimiz ele geçirdi bizi
Ne ben sana diyebiliyorum ne sen bana
Oysa iki kelime altı hececik
Seni seviyorum
Umutların kimsesizlik girdabına
Hayallerin imkansızlıklara gömüldüğü
Sensiz akşamlarda
Gönlüm o kadar alıştıki sensiz gecelere
Ve o kadar hasretimki hala sana
Ne içimi dökebiliyorum kimselere
Ne de yüzüne bakabiliyorum
Varlığını hissedince önce beynim zonkluyor
Yavaş yavaş bir yorgunluk çöküyor üzerime
Kalbimin sabırsız atışları oluyor beni yoran
Sonrası aşkın klasik belirtisi
Sonra karnımda kelebekler uçuşuyor
Sebepsiz kahkahalar atıyorum ve de zamansız
Şaşırıyor insanlar
Herşeyi yapıyorum,yapabiliyorum inan
Yalnız,yalnız yüzüne bakıpta
İki kelimeyi bir araya getiremiyorum
Günaydınlar merhabalar düğümleniyor boğazımda
Ve ben öylece bakakalıyorum
Varlığın yetiyor renkten renge girmeme
Hadi bana bir iyilik yap ve ilk adımı sen at

ŞAHBAZ

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Pocket